Bloggstart

Jag återupptar min blogg. Till allas glädje.

Vad skriver jag om? Troligtvis ingenting av värde. Blandar bokstäver för att få ihop meningar, ibland slinker ett kommatecken in.
En blogg måste vara intressant. Jag vänder på det hela. En blogg ska inte vara intressant. Jag skriver kanske om när jag går och tar en kopp kaffe. Det kan vara intressant på ett annat sätt än vad man vanligen förväntar sig.
Vad händer med kaffet? När dricker jag det, i vilket samband? Dricker jag det svart eller blandar jag något i det?
Troligtvis kommer denna återuppståndelse av Sverige i särklass mest lästa blogg att skapa någonform av läsarstorm. Det är vad jag rustar för. Något av en förväntan. En förväntan uppfylls inte alltid.
Löjligt. Att blogga är löjligt, det var väl inne typ 2008. Fem år sen. Eller Fyra iallafall. Jag vänder på det hela. Ingen har bloggat på fyra eller fem år. Det är inne.
Dagens inlägg är troligtvis ett av de bättre inom närtid. Skrivkrampen gör sig påmind och jag får lägga pennan på bordet. Men det gör inget för jag skriver på tangentbord.
/ Onsdag den femtonde februari tvåtusentolv.

Kommentarer
Postat av: David H

Vilken fin blogg du har David.

2012-02-15 @ 19:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0